Fitlinetråden borta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det kan ju i alla fall inte bero på att little miss sunshine som dök upp i den gjorde nån positiv reklam för fitline ;)

Hehe, jag som tyckte att hon mest(med visst bistånd från bukefalister, medges) lyckades få produkten att framstå som något som såldes till överpris med tvivelaktiga metoder och ovetenskaplig marknadsföring. :angel:

Jag hade önskat att tråden fått stå kvar just därför att hon fick mothugg, det är så bra om den typen av diskussioner kommer upp när folk googlar på Fitline.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 288
Senast: Pilot
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Förstår mig ibland inte på den kanalen. Jag sökte på en person först bland vänner men nej ingenstans. Trodde personen hade blockat mig...
Svar
1
· Visningar
426
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 925
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar