Sv: Fiskar

Heh. Jo, problemen brukar börja när de slutar att filosofera och börjar ägna sig åt annat...:-)
Jag gillar västafrikaner dock..

Sv: Fiskar

Det är möjligt,men läste om dessa på ciklid sidan där bilden finns, där står också att de är fredliga inget om fientligheter endast att hane vaktar vid yngeldax.Så man bör ju inte vara för litet akvarium då kanske :smirk:
Fast mina papegojfirrar kan behövas sättas på plats av andra mindre fiskar så man kan ju hoppas att de blir lite mer fientliga om de leker o det blir något utav det :devil: :p ;)

Liknande trådar

Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
123
Senast: MJLee
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
116
Senast: Badger
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama