Sv: Fiskar

Heh. Jo, problemen brukar börja när de slutar att filosofera och börjar ägna sig åt annat...:-)
Jag gillar västafrikaner dock..

Sv: Fiskar

Det är möjligt,men läste om dessa på ciklid sidan där bilden finns, där står också att de är fredliga inget om fientligheter endast att hane vaktar vid yngeldax.Så man bör ju inte vara för litet akvarium då kanske :smirk:
Fast mina papegojfirrar kan behövas sättas på plats av andra mindre fiskar så man kan ju hoppas att de blir lite mer fientliga om de leker o det blir något utav det :devil: :p ;)

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
805
Senast: hastflicka
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Svar
35
· Visningar
2 077
Senast: Keb71
·
Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Valmet
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur