Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min pålle har klarat sig ganska bra från bromsar och jag har använt skillingarydsalva + nått tyskt flugmedel "fliegen stop" eller vad det nu heter (en grön "sprut-flaska"). Fast vi har inte haft så mycket broms än i år. Det var värre förra året, men dom kommer väl snart. Dom är envisa dom j**larna!
Den gubben gick runt här i byn förra sommaren, och skrämde slag på alla normala människor...
Några barn, och någon gammal tant tyckte väl att han var spännade
Visst är näckens produkter bra, man då vill jag slippa se honom
Hästhantering
Jag fick hem min unghingst i nov 21, hyrde in honom 2 mil bort hos en kompis som också hade unghingst. Han stod där till i höstas då han...
Hundavel & Ras Ja det beror mycket på vad man vill ha för typ av hund och hundägande, jag har en lättsam liten sällskapsras som i princip alltid har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.