Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det mesta som är starkt?Funderar på ättika, men effekten är väl kortvarig?
Har en snart treåring i huset så vågar inte ha något för starkt.Det mesta som är starkt?
Senap, chilipasta etc??
Varför utsätta en valp för något illasmakande/starkt/obehagligt?Har en snart treåring i huset så vågar inte ha något för starkt.
Jag har skyddat de sladdar jag kan, men några som han kan komma åt tyvärr. Jag tycker inte det är så farligt att ha något illasmakande på en sladd, men vill inte utsätta honom för något starkt eller chiliVarför utsätta en valp för något illasmakande/starkt/obehagligt?
Det går inte att stänga undan hela området? Om det är typ TV'n eller ett databord/skrivbord? Är han hemskt förtjust i just sladdar?Jag har skyddat de sladdar jag kan, men några som han kan komma åt tyvärr. Jag tycker inte det är så farligt att ha något illasmakande på en sladd, men vill inte utsätta honom för något starkt eller chili
I värsta fall får jag försöka göra det men det blir nog lite trixigt. Vi brukar sitta och jobba tillsammans på dagarna, vilket är väldigt mysigt men tyvärr knaprar han gärna på datorsladdarna när jag är koncentrerad på jobbetDet går inte att stänga undan hela området? Om det är typ TV'n eller ett databord/skrivbord? Är han hemskt förtjust i just sladdar?
Du kan ju omringa bara dig själv och skrivbordet men fortfarande låta honom vara i samma rum, så får du arbeta ifred.I värsta fall får jag försöka göra det men det blir nog lite trixigt. Vi brukar sitta och jobba tillsammans på dagarna, vilket är väldigt mysigt men tyvärr knaprar han gärna på datorsladdarna när jag är koncentrerad på jobbet
Serverar olika ben och leksaker och tandben avsedda för valptänder.
Min hund äter båda delarnaDet mesta som är starkt?
Senap, chilipasta etc??
Detta är på hund forumet inte hästTabasco funkar bra, men förstör impregneringen på täcken
Hundar kan också ha täcken?Detta är på hund forumet inte häst
Hundar kan också ha täcken?
Min hund äter båda delarna
Som Tonto skrev inte inomhus under denna årstidenHundar kan också ha täcken?