Finns det något att göra?

DarkInNight

Trådstartare
Greysan min hamster är inte bra!

För några dagar sedan blev hon halt, riktigt halt i högra bakbenet. Dagen efter så verkade hon bättre, så jag slutade försöka nå veteriären.
Tyckte hon verkade bli bättre.

Idag är hon absolut inte bra. Hon KAN röra sig, men vill inte. Vinglar nästan fram :cry: . Oerhört känslig för beröring. Råkade ramla och hade svårt att ta sig på fötter igen.
Hela hon rycker...

Känner någon igen symtomen?

Jag sitter och ringer på veterinärens jourtelefon men han är upptagen så det är upptaget hela tiden.

Antagligen är det kört... Så om jag får tag i honom blir det väl avlivning gissar jag. Jag vill inte att hon ska må så här dåligt :cry: :(

Sv: Finns det något att göra?

Ja ni behöver inte fundera längre över vad som kan göras för min fina Greysan.

30 minuter efter att jag pratat med vet och vi skulle få komma in mot kvällen så låg hon död i sin bur.

R.I.P Min roliga supersöta Greysan

Ja det är så ledsamt :(
Man blev alltid glad av henne, och det gick inte att vara in i badrummet utan att hon pockade på uppmärksamhet, hon skulle upp och gå på nya upptäcksfärder. Sitta i min hand och äta majs och tvätta sig var också en favorit :)

åh det är så tomt i badrummet nu :(
Förväntar mig att hon ska sitta där och plira upp på mig varje gång jag går in :cry:

Vad tråkigt! Beklagar sorgen.

Hon var söt. Och verkar helt klart ha haft ett bra liv i alla fall, om det är till någon tröst.

Vad tråkigt! Beklagar sorgen.

Hon var söt. Och verkar helt klart ha haft ett bra liv i alla fall, om det är till någon tröst.

Faktum är att det faktiskt är en tröst, att få höra att även andra tror att hon haft det bra hos mig. Jag hoppas även Greysan uppskattade sin tid här.
Tog över henne från en liten grabb som tröttnat, så hon hann bara bo hos mig från hösten 08 tills nu. :cry: Önskar att hon skulle fått vara ute mer på gräsmattan än vad hon fick, det regnade ju bara de dagar jag var hemma :mad:

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 684
Senast: AbCdE
·
Ridning Min medryttarhäst är världens snällaste, tryggaste och lugnaste pojke, för någon vecka sedan red vi förbi ett garage där någon plötsligt...
Svar
6
· Visningar
2 281
Senast: SkorpSmulan
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 996
Senast: Flixon
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 784
Senast: Dino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt