Finns det möjlighet?

attempt

Trådstartare
Vi säger att jag någon gång skulle få för mig att betäcka mitt sto som är en arab/paint med en renrasig painthingst, blir det fölet en paint i papprerna då? Om inte, om jag sedan betäcker fölet med en renrasig paint, blir då det nya fölet en renrasig paint?

Hur många gånger skulle jag behöva betäcka min arab/paint tills det blir en renrasig paint? Eller är det inte ens möjligt?

Sv: Finns det möjlighet?

Nej du kan aldrig få det till en renrasig hur länge du än håller på...

De enda raser som släpps in i painrstamboken är Paint, Quarter och Engelskt Fullblod....

Så det är alltså inte möjligt.

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 004
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III