"Find the cat"

Sv: "Find the cat"

:rofl:

Försök inte. Jag ser väl att Ludde oxå är en katt.

*dålig förlorare* :angel:

Du kan skylla på att hans vita del ser likadant ut som Ludde, och Molle är ju stor som en toffel just nu :smirk: :)

Du är säker på att det inte är en kattrobot du har istället? Ögonen lyser ju oroande mycket.:D :angel:

Här kommer en gammal goding! Vaar är frasse? :D

JQNPQRPQLMLRM.jpg

Bakom datorn. ;)
Men vad du har otur med familj och att de inte vill att du ska ha katter!

Tja vill å vill, vill hon väl men hon har haft hand om honom sen i julas och blivit så förtjust i honom. Sen så är jag lite tveksam själv på att han vill komma hem, för vi var mycket iväg så han fick vara mycket själv och nu så får han både sova hos mamma i sängen, vilket han inte fick här för min pojkvän är allergisk, och har kattkompisar som han uppskattar... Så jag går lite i delade tankar, jag vill ju gärna ha hem honom själv men jag måste ju tänka på vad som är bäst för katten... :cry:

§Zith

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
482
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 544
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
35
· Visningar
1 882
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kastrering av tik - erfarenheter?