Finaste kortet?

Sv: Finaste kortet?

Här är Mina finaste och Bästa kort på mina hundar, ser kanske inte mkt ut för världen-men dom har en stor betydelse för mig.:p

Valpen.
S1034049.jpg

Med gammelgubben
S1033688.jpg

Tiken
S1031023.jpg

Hanen
P1010011.jpg

Hehe
P1010087.jpg

Det här är den finaste bilden på Dennis, den är tagen med filmkamera (ja, vet inte vad det heter men ni förstår) !:love:

6541428.jpg

Då jag är en hemsk fotograf och har ingen "toppkamera" har jag inga jättebra bilder tyvärr,
skulle gärna vilja ha lite proffskort!

Men här är ett på vardera hund som är skapliga:

Kanske inte jätte bra på just hunden, men jag tycker omgivningen är fin och visar
vovvens bästa tänkbara syssesättning.

Lite dålig skärpa, men snuttisen är fin iaf! :)

Senast ändrad av en moderator:

studio4.jpg

4920511.jpg

Min yngre förmåga har jag dock inte lyckats få någon riktigt bra bild på, han är ett energiknippe utan dess like, så det är sällan en bild på honom lyckas bli särskilt skarp. :angel: ;)

Den är tagen hos en kille jag känner som har en studio hemma, vet tyvärr inte vad det är för kamera han har.
Men jag kan säkert ta reda på det och PM:a om du är intresserad?

Nejdå, det behövs inte. Men den var väldigt fin! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 002
Senast: MML
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 892
Senast: geting
·
Hemmet Jag tänkte köpa 7 stolar (se nedan) och klä om, kanske stoppa om lite också. Har ni några tips eller smakråd? :) Lägenheten i övrigt...
Svar
16
· Visningar
2 453
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30