Finadyn vid känning i bakknä?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Gnistra
  • Startdatum Startdatum
G

Gnistra

Kan finadyne hjälpa att läka ut om hästen har lindriga känningar i ett bakknä eller är jag ute och cyklar igen?

Hästen i fråga står på boxvila efter möte med taggtråd i skogen, får pencillin samt finadyne i 10 dagar.

Har haft en liten känning i ena bakknäet, inte mycket, det har fungerat fint att linimentera detta.

Nu försöker jag se positivt på detta och undrar om finadynet kan hjälpa knäet under vilan nu, så att när han kommer tillbaka, är i en storartad form, och helt som ny? :d

Sv: Finadyn vid känning i bakknä?

Javisst!

Det är riktigt, se positivt på saken. Hoppas att du får en häst som är som ny efter rundsmörjningen med Finadyne.

Liknande trådar

Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 371
Senast: shia
·
W
Hästvård Nu ger jag snart upp, pållan blir inte bättre. Hoppas ni har några tips eller nya tankebanor som kanske kan hjälpa mig. Jag ska försöka...
2
Svar
22
· Visningar
2 331
Senast: Wizzla
·
Hästvård 22 december Idag rymde Eddie och Harmonie från sin hage. ägaren skulle ta in de från hagen men så hade de stuckit rakt genom tråden...
Svar
19
· Visningar
1 944
Senast: sante
·
Hästvård Jag blir lite förvånad av 'svängningarna' i åsikter som förs fram ang när man ska ge upp och se till att få sin häst utslagen. Så nu...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 378
Senast: LaMaya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar