Fina hovar efterlyses!

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

trolli

Har nu läst om alla ordkrig, skodda hästar vs barfota. Kan någon lägga upp några fina bilder på "korrekt" verkade hovar. Både med skor och utan. Och med en bra förklaring till varför den är "korrekt". Kanke även någon före bild till den nu "korrekta" hoven.

Gärna med lite annan fakta också,såsom ras,ålder,användsområde,ev tidigare problem m.m.

Sv: Fina hovar efterlyses!

Eftersom det redan finns trådar i samma ämne, finns ingen orsak att starta en ny. Det finns ju även möjligheten att lägga foton i dessa trådar.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 891
Senast: skuggi
·
Hästvård Som jag nämde i en annan tråd så lovade jag att återkomma i en ny tråd om fysiologisk skoning med E.L. Bakgrunden är en en (har jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
18 415
Senast: grimman
·
Hästvård Nu har jag äntligen varit på föreläsningen av O.L så jag tänkte rapportera lite, det var ju tidigare funderingar kring dessa...
2
Svar
35
· Visningar
2 880
Senast: Tavro
·
Hästvård Jag ska nu berätta hur det har gått med MIN häst. Det var het diskussion om ämnet i tråden "Varför skor ni?" för 1-2 veckor sen, vilken...
2
Svar
20
· Visningar
2 559
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka