Filmvisare

_Peplis_

Trådstartare
eller vad man ska säga.. har filmat med digitalkameran (en Kodak KD 400Z ) o nu envisas datan med att endast spela upp ljudet men ingen film :mad: Jag har testat på flera datorer med både Windows Media Player och Div X... Nån som har förslag på vad jag ska göra??

Är filmen i filformaten .mpg eller .avi så borde den kunna visas. Kolla på kameran om du kan ställa om så att den filmar i dem formaten. Testa annars att köra filmen i tex. shockwave (heter det så?) och quicktime.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag börjar med några förtydliganden: Det är inte min hund, men jag har fått tillåtelse att be om hjälp här. Hunden har varit hos... 2
Svar
28
· Visningar
6 829
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började... 2 3
Svar
46
· Visningar
9 837
Senast: Fraegd
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the... 56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 740
Senast: Paddington
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 497
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka