Filmtråd!

Sv: Filmtråd!

Hola,
Leo är fin som alltid :love:
Men jag får en känsla av att han verkar lite irriterad, kastar lite med huvudet och viftar på svansen. Har han ont någonstans?
Nu vet jag ju inte hur mönstret var tänkt att göras men du var noga med att sätta galoppen, stoppet etc på konerna. DEt är bra.
Ni är fina!

mvh Eva

Jag ser skillnaden...

En heeelt annan häst på den filmen. Det bli inga mer sporrar på tävling nu antar jag?

mvh Eva

:bow: :bow: Hjälm! :bow: :bow:

jag tycker åxå att det går bättre på de sista videosarna :)

tyvärr e det enda jag har film ifrån en showmanship at Halterklass där mitt sto vägrar gå:angel: :rofl:

Det är ju skillnad på tävling och träning;) På tävling ska man ju bemästra nerverna och man ska prestera på en mycket kort tid.

Jo, jag är ju rätt ensam om hjälmen som du kan se på filmen.

Den tar ett tag att ladda upp! ignoera dubbel musiken...
http://www.youtube.com/watch?v=mAyf416WwBE

jag ger mig på att vara modig!:)
Första rundan, Första tävlingen någonsin, tränat inför den i 3 veckor, första gången för hästen i ridhus, så var inte för hårda i kritiken...;)
kom 4 av 5 varav en diskades:o ;)

Andra rundan är 6 månader senare, och lite förbättring syns! tyvär diskades vi pga slarv i spinnen, annars hade vi hamnat som nr 2! :cool:
själv såg jag oss som vinnare!:banana: var såå nöjd efter den ritten!

Senast ändrad:

vad var det för mönster du red? och vilken nivå? D?

ooki :) jag kan typ ingening om reining så ;) men det såg bättre ut runda 2, om det kan vara nån tröst :)

D - nivå, mönstrerna har jag totalt glömt bort ska se om jag kan hitta regelboken...

Tyckte ju det såg ut som världens skolexempel på första tävlingen :D Du verkade vara så lugn och fin.. och faktum var att jag slogs av att din häst var riktigt sansad för att vara första gången i ridhus... Minns gammelgubbens första ridhusbesök... Hjaelp! Styrkning var sånt som hände alla andra och rakt fram kunde han inte heller gå... :rofl: stackarn..

Men åter igen - jag tyckte verkligen om filmen.. härligt att se!

Tack, jo sansad var hon, ja med faktiskt! värre var det på nästa klass då fick vi puttas in... ska lägga in western ridingen här med när jag knåpat ihop den!;)

men nu ska jag ut på en skogstur i det härliga vårväder vi fått!:d

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: MJLee
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 600
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka