Jättefin!!Min 4åring och uppfödning! Inte jag som rider utan en duktig bekant. Vi laddar mot kvaltävlingar och kvalitén och håller tummarna så får vi se hur långt det räcker
Trav
Galopp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin!!Min 4åring och uppfödning! Inte jag som rider utan en duktig bekant. Vi laddar mot kvaltävlingar och kvalitén och håller tummarna så får vi se hur långt det räcker
Trav
Galopp
Tack!!!Jättefin!!
Tackar!!! Kul att du gillar henneWow vilken fin! Den gillade jag
Tack tack har hänt en hel del under 3,5 mån . Hoppas ni mår bra!Jättebra fiiin!!!
Vi mår bara bra! Mysen har mognat massor den här våren och sommaren så vi har till och med varit och galopperat på stubbåkern.Tack tack har hänt en hel del under 3,5 mån . Hoppas ni mår bra!
Tack! Det gör hon verkligen! Det är en stor häst med mkt gång.@Charlottee Så jättefin! Och din kompis rider den verkligen jättebra!
Är det inte den professionella unghästutbildaren som visade henne på treårstestet?Min 4åring och uppfödning! Inte jag som rider utan en duktig bekant. Vi laddar mot kvaltävlingar och kvalitén och håller tummarna så får vi se hur långt det räcker
Trav
Galopp
Nej detta är en annan bekant till mig som rider , hon har haft Hollie hemma hos sig sedan slutet av april Tack och lycka till med din senare! A med fam. är proffsiga på visa fram unghästar.Är det inte den professionella unghästutbildaren som visade henne på treårstestet?
De är jättefina ihop. Lycka till
Min plan är att hon även ska visa min.
Verkligen väl visad! 78% krävs för att kvala, men tror dock att du bör ha minst 80% för att "sitta säkert ". Det var 3 st som kvalade av 29 denna gång men flera jättefina hästar! Större chans att kvala genom 3årstest lr kvalitén.@Charlottee: alltså gud va fin hon är! fint resultat på första starten, väl visad av duktig ryttare! vad krävs för kval?
Verkligen väl visad! 78% krävs för att kvala, men tror dock att du bör ha minst 80% för att "sitta säkert ". Det var 3 st som kvalade av 29 denna gång men flera jättefina hästar! Större chans att kvala genom 3årstest lr kvalitén.
Ja där ser man! Tack för infoAlla som har 78% eller mer går vidare till finalen.
De var inte ute med cykeln med att ge henne en 9 på galoppen. Urfiin verkligen.Verkligen väl visad! 78% krävs för att kvala, men tror dock att du bör ha minst 80% för att "sitta säkert ". Det var 3 st som kvalade av 29 denna gång men flera jättefina hästar! Större chans att kvala genom 3årstest lr kvalitén.
Ja väldigt lustigt hur den 9 an kan bli 7,5 på kvalitén igår! Haha bedömningssport galoppen är fantastisk. Alltså inget kval för oss detta år, men vi har varit nära. Nu på kvalitén fick hon faktiskt dåligt betalt på sina gångarter ffa om man jämför med den fina kritiken? ! Nåväl klass 1 blev det och 8,5 på typ och även hhb. Ett gångartsdiplom delades ut, så tuff bedömning. Hollie löshoppade även 7/7 där hoppdomaren gillade det hon såg och ville höja upp, visaren tyckte dock att dom skulle stanna på godkänd höjd då fröken inte var förberedd för mer och lite trött efter visningen av gångarter innan. Bra beslut, man tjänar inget på att pressa dom för hårt. Nu ska jag inte ta upp filmtråden mer om dettaDe var inte ute med cykeln med att ge henne en 9 på galoppen. Urfiin verkligen.
Du borde skaffa fler Hollies.
Jag kan tycka att det är helt uppåt väggarna? Din häst är ju helt klart en finalhäst, den rör kanon, hoppar t om bra och är snygg exteriört! Vad mer kan de begära?Ja väldigt lustigt hur den 9 an kan bli 7,5 på kvalitén igår! Haha bedömningssport galoppen är fantastisk. Alltså inget kval för oss detta år, men vi har varit nära. Nu på kvalitén fick hon faktiskt dåligt betalt på sina gångarter ffa om man jämför med den fina kritiken? ! Nåväl klass 1 blev det och 8,5 på typ och även hhb. Ett gångartsdiplom delades ut, så tuff bedömning. Hollie löshoppade även 7/7 där hoppdomaren gillade det hon såg och ville höja upp, visaren tyckte dock att dom skulle stanna på godkänd höjd då fröken inte var förberedd för mer och lite trött efter visningen av gångarter innan. Bra beslut, man tjänar inget på att pressa dom för hårt. Nu ska jag inte ta upp filmtråden mer om detta
TackKvalitén. Känner igen fenomenet. Iallafall har du tagit fram en topphäst.. bugar och bockar.
Tack vi är några som tycker hon borde kvala, därav vår satsning. Men vi var inte ensamma om detta... Flera fina hästar där domarna är onödigt snåla med poängen. Tyvärr.Jag kan tycka att det är helt uppåt väggarna? Din häst är ju helt klart en finalhäst, den rör kanon, hoppar t om bra och är snygg exteriört! Vad mer kan de begära?