Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skriver att du inte är så nöjd med din ridning. Vad är du (mest) missnöjd med?Det är ingen toppenfilm detta, men det är vad som bjuds på @lil-sis X och mig idag. Jag var inte så nöjd med min ridning idag. Men jag har ridit henne 5 gånger nu tror jag, och första passet var för en månad sen. Tycker hon verkligen går framåt.
Vi ska träna på söndag. Den som lever får se om vi överlever.
Jag är missnöjd med att jag inte lyckas vara konsekvent och släpper sitsen ibland när hon stressar (kom inte på film).Du skriver att du inte är så nöjd med din ridning. Vad är du (mest) missnöjd med?
Du har ridit hästen 5 gånger. Vad har du gjort för att lära känna den? På filmen rider du mest "rakt fram" i trav och galopp.
Jag tror det kommer bli super! Det är ju en jättefin ponnyLiten snutt från idag. Lite bättre måste jag säga. Men det är väl meningen när man har tränarhjälp. Jag har överlevt. @lil-sis lever ponnyn?
@super ser ju onekligen mycket fräschare och finare ut än bara för ett tag sen då longeringsvideosarna filmades. Bra jobbat! Gillar också att du rider framåt så den rör sig i hela kroppen. Föredömligt.
@Piaff flott häst Är den jättestor eller är det du som är liten ?
Verkligen jättefin !
Pappa var snäll och filmade lite från min lektion idag, vi har precis börjat ställa lite mer krav på samling och jag tycker att det blir lite trippigt än, med mer styrka och lite mer lösgjordhet kommer det förmodligen komma mer uttryck i traven också. Galoppen faller isär lite av och till men hon är bara 5 och har växt mycket, så det här är vad hon orkar just nu. I övrigt är det mest ryttardetaljer att jobba på som vanligt. Det är roligt att rida varje dag med den här hästen!