Filmtråd, filmer på våra körhästar!

_moa_

Trådstartare
Det finns ju redan en bildtråd men nu tycker jag det var dags med en filmtråd på våra körhästar!

Kritik är välkommen om man vill det, så tänk på det om du lägger ut en film. Däremot är det ju trevligt om kritiken är konstruktiv så det ändå kan vara en trevlig stämning.

Hoppas många hänger på och visar era fina körhästar:)

Sv: Filmtråd, filmer på våra körhästar!

Film ifrån träning med Tappi

Han är 6 år gammal. Dåligt inkörd utav mig och har haft en del problem med körningen. Kraven är att lyssna och hålla det tempot som jag ber om vilket är nog så svårt för den här ponnyn! Jag är själv nöjd med passet, det brukar inte se ut såhär när vi kör! Det brukar vara en liten skäck som rusar runt i full trav med öronen framåt och lyssnar noll på den som sitter i vagnen. :angel:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 232
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 137
Senast: Lady_S
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 992
Senast: Puffindog
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
945
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama