Filmredigeringsprogram/app för Windows?

Myrten

Trådstartare
Jag var nyligen på en dykresa i Egypten och blev då klart imponerad av hur väl små GoPro-kameror återgav färgerna. Dessutom verkade det väldigt simpelt att klippa och redigera ihop sina egna filmer. Min egen underwattenskamera, en Nikon Coolpix AW130, filmar med god kvalitet men jag orkar knappast använda filmfunktionen för att jag inte kan redigera filmerna. Nu blev jag väldigt sugen på en actionkamera för att filma parallellt med att jag fotar under vattnet och för att kunna använda i andra sammanhang på land.

Väl hemma har jag nu inhandlat en actionkamera, en Lamax X10 Taurus. Den filmar bra. Vi gjorde en test i helgen genom att sätta den på hjälmen på en av arbetsryttarna i det galoppstall jag är engagerad i och jag är nöjd med kvaliteten med tanke på att jag inte har någon koll på inställningarna ännu. Det blir bra med tiden! Men så kommer då detta med filmredigeringsprogram...:crazy: Jag vill helst kunna göra det själv och då vill jag ha ett program som kan användas på en vanlig Windows-dator, som är enkelt att använda och som är billigt. Men - finns det något sådant?

Jag har en usel Android-surfplatta, en fungerande iPhone 6 och en ny Android-telefon. Men det verkar så mycket enklare om jag kunde använda min helt vanliga, simpla dator! Dock tycks de program jag hittat vara anpassade för Android eller IOS. Det finns inte längre något filmredigeringsprogram som är inkluderat i Windows.

Hjälp!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp