vilse

Trådstartare
Vad finns det för filmer inom ridning som man borde ha sett?

Vilka är väl sevärda (kunskapsmässigt), och vilka har väldigt många kunskapsfel?

Vi kommer troligen ha en filmkväll här snart och sitta och diskutera runt några filmer, men vi vet inte riktigt vilka vi skall välja ;)

Sv: Filmer

Har du kollat i Faq-en. Där finns både bok- och filmtips. Jag hoppas hela tiden på att fler användare ska höra av sig,med fler filmtips.

Mvh

IngelaH

Sv: Filmer

Jag har sett en del filmer, hmm, nu ska vi se.

Rekomenderar Piets film om långa tyglar. Förklarar grunderna ganska bra.

Richard Hinrichs två filmer var trevliga att se, men jag kommer inte ihåg jättemycket av dom faktiskt. Var nog en del saker jag reagerade över var lite knepiga, men kommer inte alls ihåg vad.

Philippe Karls filmer är intressanta, men det är en metod jag inte alls skulle anamma helt. Vissa delar är dock nyttiga och ger en del tankeställare.

Bea Borelles film gillar jag inte alls :p (fast är ju mer cirkuskonster)

Wim Voncks film gillar jag, men det är ju inte ridning utan hantering. Han går iofs mest igenom olika delar av kommunikationen och hur man kan ta sig dit etc. Kan upplevas lite tråkig tror jag. Dessutom är den ju på holländska, haha.

Sett en av John Moores filmer som hastigast och den kändes väldigt tråkig, vi valde att inte fortsätta titta på den.

Trainers across borders är intressant, att få olika människors synvinklar. Är ju ingen instruktionsvideo så sett, men ändå intressanta. Speciellt andra skivan där de diskuterar sinsemellan :)

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 278
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 558
Senast: Enya
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 626
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 676
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar