Filmer på bra ridning

Sv: Filmer på bra ridning

Jag förstod nog egentligen inte heller vad som var så speciellt med de korta filmsnuttarna.. Hade gärna vilja sett lite längre snuttar för att kunna bilda mig en uppfattning!
Någon som vet ifall det finns filmer på Julio Borba när han rider? Nästa gång jag e på Clinic ska jag ta med mig filmkameran! ;) HAN är MIN idol!
 
Sv: Filmer på bra ridning

Jag tror att det skulle vara väldigt nyttigt för dressyreliten (i alla led, inkl kommentatorer) att se lite mer av sån´ här ridning. Kanske dom behöver lite "frisk luft" från andra typer av ridstilar. Det som rids på t.ex. OS-nivå är (tycker JAG) inte gräddan av ridkonst alla gånger;)
 
Sv: Filmer på bra ridning

Zonya skrev:
Tryck på "Akademische Reitkunst" och sen på weiter nere i högra hörnet. Då borde du se utbildningstrappan. Trycker du på de olika bilderna på trappan så ser du filmsnuttar på de olika rörelserna.

:)
Vad är adressen? :)
 
Sv: Filmer på bra ridning

Den är så dåligt kodad att det bara blir en tom sida. För att se kanske man måste köpa ett OS för 4 tusen och det är inte han värd.
 
Sv: Filmer på bra ridning

Hrannar skrev:
Kan bero på att kotan är vit= problem, ev mugg eller liknande som gör att hästen inte vågar använda detta bakben...bara en tanke;)

Skulle inte tro det nej.
 
Sv: Filmer på bra ridning

Den har funkat tidigare, men nu vil det uppenbarligen sig inte alls.
 
Sv: Filmer på bra ridning

Vad menar du?:confused:
Vi som rider och tävlar i dressyr är inte blinda. Vi kan också se när något ser dressyrmässigt harmoniskt och korrekt ut även om det inte innebär frack, hatt, kandar dvs tävlingsmundering.

Tyvärr imponeras jag inte av dessa filmer (den första gick dock inte att se). Bra dressyr är bra dressyr oavsett var/när den utförs.

Mvh Malin
 
Sv: Filmer på bra ridning

Håller med, jag imponeras inte heller av det lilla jag såg. Måste väl finnas något mer att vaska fram??
 
Sv: Filmer på bra ridning

*sjunger*:
"De bara förbereder sig, reder sig, reder sig
De bara förbereder sig, reeeeeder sig....";)
 
Sv: Filmer på bra ridning

Aprilnumret. Men jag inser nu att man måste prenumerera för att se filmen.... finns iallafall fina gratisartiklar även för den inte prenumererar. :)
 
Sv: Filmer på bra ridning

Det var ju helt ok ridet men inte sådär så man tappar hakan precis
 

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 196
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Lars L
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 468
Senast: Enya
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 593
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp