filmer om era barn!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fullblod

Har gjort en film om min underbara dotter på snart 6 månader...

Kan inte ni som har filmer om era små lägga upp de...

Kommentera gärna..:angel:

 
Sv: filmer om era barn!!

Va söt :love: , jag tror jag dör!!!!!!
Längtar ihjäl mig till min bebis behagar titta ut och hälsa på mamma och pappa. Är i v 37 och tiden går så lååångsamt.
Lovar att jag ska fixa en film när jag har en bebis om allt går som det ska.....:crazy:
 
Sv: filmer om era barn!!

klart att allt ska gå bra... då har du det mest fantastiska framför dig helt klart... åh vad förlossningen var underbar... ser fram emot din film sen:) ...
 
Sv: filmer om era barn!!

Gud alltså... Jag började gråta! Vad söt bebis och bilken fin film du gjort! Inte bra att jag som längtar så efter barn tittar på den ju!
Jag avundas dig ska du veta!! :love: :love:
 
Sv: filmer om era barn!!

hej hallå

jag får lita på dom andra sitter på modem och har en himmla sölig överföring
så jag kan inte se filmen
:cry:
 
Sv: filmer om era barn!!

Åh tack! Ja hon e underbar:love: ... usch nä det är jobbigt innan man har lyckats... får hoppas att det tar sig för dig oxå snart då:) ... kramar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 708
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 891
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 846
Senast: Lazio
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 515
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sytråden del 4
  • Jämställt förhållande
  • Cameo

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp