Filma hopprundan??

Sv: Filma hopprundan??

Om man kan hitta ett stativ kanske man kan ställa upp en filmkamera på åskådarläktaren under träning? Kanske det kunde funka.
Jag undrar om ljudet från kameran stör hästarna? Annars är det nog läge att låna kamera...

Så mycket låter väl knappast kameran heller?
Inte om man har en som är mindre än typ 10 år gammal iaf :p
Det svåra blir väl att hitta en vinkel som gör att man får med mkt av ridbanan/ridhuset.
Lite av det bra med att ha någon "levande" som filmar är ju att vedebörande kan panorera med ekipaget, zooma när man befinner sig i andra änden etc, det missar man ju om man sätter upp ett stativ. Men det är ju onekligen bättre än inget ;)

Alla sätt är ju bra utom dom dåliga...jag testade faktiskt att ställa upp en kamera en gång men det blev inte så spännande. Så det är inget jag kan rekommendera.
Då var man medlem i LARK och anmäld till den 22/10. Nån som ska med?

Jag vet, men jag har prioriterat att kunna va med på tävlingarna... Har inte råd med allt heller ju :p

Men nästa gång, då!

haha, okej då!
att du har ätvlingarna som prio fattar jag iofs, deth ade jag nog också haft om jag inte haft råd med allt:)

men loooooova att du är med nästa termin då! :D

Sv: Islandshästridningen

Vad mycket filmsnack det var här då...:smirk:
men jag kan inte hålla mig jag heller, vad kostar islandsridningen?

Sv: Islandshästridningen

jag har ju svarat på filmfrågan!! :smirk:

Vet faktiskt inte vad det kostar, mejla Maria som du anmälade dig till...

Liknande trådar

Hästvård Gah, nu är jag farligt nära ett nervsammanbrott. (Nya) equiatrkern var ju här i onsdags, och rättade snedhet på bägge hästarna...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 121

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka