Film från tel. till dator

H

Han_naH

Det här blir väl inte riktigt rätt forum, men jag vet inte vart jag ska lägga den annars.

Jag har en Samsung z300. Nu är det såhär att jag skulle vilja titta på filmerna jag spelat in på datorn, är det någon som vet hur man bär sig åt?? Jag är nämligen totalt rent oteknisk!
Kan ju kanske tala om att jag har laddat upp dem på datorn, men det är ju något konstigt filformat typ .3pg eller nått sådant. Jag kanske är helt ute och cycklar...

Någon som har tid/lust/ork att hjälpa mig??

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 076
Senast: Septicemia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 604
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
63 435
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 614
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix