Film eller serie?

karamelldrottningen

Trådstartare
Ser en scen framför mig där en kvinna som skrivit i sin dagbok plötsligt kastar den i en sjö.
Vad är detta för film? Eventuellt är det en serie. Någon som har en susning?
 
Obs, bara en gissning kopplat till ordet dagbok. Men kan det vara "the notebook"?
Tyvärr inte. Jag minns ju väldigt lite om själva handlingen men minns att något i den berörde mig. Såg att the notebook var från 2004. Den jag tänker på borde vara äldre än så. Vågar inte säga årtal men såg den antingen sen 90-tal eller början på detta sekel. Tusen tack ändå :bow:
 

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 815
Senast: MiaMia
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 925
Senast: Karro-Lina
·
Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: startpompe
·
Fritid Jag skaffade nyligen det, för 89kr/månad. Enbart för att kunna streama och se några av mina favoritprogram även uppe i sovrummet. Jag...
Svar
3
· Visningar
552
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp