Filippinerna

Milosari

Trådstartare
Nu när vintern slagit till även i Skåne passar det väl bra att drömma sig bort.

Jag och min bror och våra barn (då 5 och 8 år) vill åka till Filippinerna nästa vinter. Någon som har varit där och kan ge lite tips? Vi har släkt i Manila och kommer utgå därifrån. Men de är lite mer bekväma än vad vi är, jag vill absolut inte ha superturistanpassat/all inclusive mer än någon enstaka natt. Kanske inte heller kackerlackor och hål i golvet istället för toastol mer än någon natt. Och absolut inte någon orolig region med tanke på barnen. Vi vill vara borta 3 veckor och vi (eller jag) vill resa runt. Är det fasligt dyrt att båtluffa? Finns det bra ställen att snorkla på för barn?

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 760
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
29 915
Senast: EmmaW
·
Äldre Nu i svallvågorna efter SDs framgångar tycker jag det är läge att diskutera definitionen av svensk essens och svenskhet vilket är vad SD...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 533
Övr. Barn Japp, här sitter man halv två på natten och känner sig som en kass förälder (fast jag innerst inne vet att mina pojkar mår alldeles...
2
Svar
25
· Visningar
18 464
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar