Figaro R, Bocelli eller Nobel?

Sv: Figaro R, Bocelli eller Nobel?

Nej, dom låg för nära varandra, vi ska avvakta en vecka och se om dom separerar, eller om ena tillbakabildas. Hoppas!!

Ja vi får hålla tummarna för det! Uppdatera hur det går!

Hej
Jag valde Bocelli och här är resultatet. Han blir svettfux, har börjat tappa fölpäsen nu och är mörk under. Härlig galopp, ursäkta bildkvaliten

http://i99.photobucket.com/albums/l281/claudia2_01/DSCN0828.jpg

Superfin fölis! :love: Du har ingen bild när han står stilla? :)

äsch jag får inte till det, får fixa lite handräckning tror jag så ni får se min prins ;)

Hej
Lite lik min, hur gammal är han nu? Han ser fin ut.
Det är himla svårt att bedömma föl, är han bedömd?

Angående fertiliteten...

Bocelli skickar de med tåg, så hans sperma är framme tidigare än Figaros (TAI alltså). Det har räckt för oss. Mina två ston har båda blivit dräktiga på första semineringen.

Angående fertiliteten...

Bocelli skickar de med tåg, så hans sperma är framme tidigare än Figaros (TAI alltså). Det har räckt för oss. Mina två ston har båda blivit dräktiga på första semineringen.

Nämän! Det är banne mej en riktig djungel de där.. :D Men jag blir som sagt mer och mer inställd på Bocelli, sen får vi ju se hur dt ser ut nästa år iofs. Kanske har kommit ett nytt stjärnskott.. ;)

Ok, kan komma tillbaka i slutet av veckan och rapportera hur det hela artar sig. MVH Angie

Var inne idag och kollade mitt sto, hon är dräktig med ett foster nu!! :banana: Den ena fosterblåsan hade resorberats!!!

Hej
Var och tittade på Bocelli förra veckan. Han är lika fin i verkligeten som på bild. Han verkar också ha trevligt temperament, var jättesnäll i boxen.
Tittade även på en jättefin fölunge e: Bocelli. Jag är i alla fall jättenöjd med mitt val.
Men det är som sagt ett lotteri med avel och mycket beror ju även på stot.

Jag känner till en avkomma efter Nobel. Han har jättefina gångarter o hoppa kan han men är rätt klumpig och har svårt att korta sig med sin stora galopp, inte suverän på vanlig hoppbana. Tycker han är mer åt dressyrhållet, jättetrevlig i temperament.
Jag har dock själv aldrig varit intresserad av Nobel som hingstval men alla tycker vi olika:).

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka