Fick höra en sak

Sv: Fick höra en sak

Har funkat klockrent för oss, så vi tänker inte byta sätt till nr 2.;)

Det går säkert bra, men man vet aldrig vad man får för barn (syskon kan vara väldigt olika har jag hört).

Jag hade många tankar innan jag fick barn, några saker blev som jag tänkt mig andra inte... ;)

Sv: Fick höra en sak

Sånt trams.

Mina barn hade inte ens egen säng förrän de var kring två. Både jag och barnen sov allra bäst tillsammans. Man slipper gå upp för att amma, somnar bara om tillsammans när bebin ätit klart.

Det händer fortfarande att min dotter (12) kommer ner och vill gosa. De är alltid välkomna.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 872
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: soom
·
Småbarn Jag och maken har börjat fundera på hur vi vill inreda dotterns framtida rum. Vi har ett gästrum som ska bli hennes och vi tänkte i...
2
Svar
39
· Visningar
3 330
Senast: Marty
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 160
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp på vintern