Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina barn hade inte ens egen säng förrän de var kring två. Både jag och barnen sov allra bäst tillsammans. Man slipper gå upp för att amma, somnar bara om tillsammans när bebin ätit klart.
Det händer fortfarande att min dotter (12) kommer ner och vill gosa. De är alltid välkomna.
Hästhantering Vad är det som gör att du lägger så mkt tid? Kanske du ska minska stalltiden lite så du hinner andas och inte behöver känna att du typ...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.