Festkläder med westernstuk?

Tussemaja

Trådstartare
Nån som vet vart jag kan hitta westernkläder åt det mera festliga hållet. Att ha på bröllop till exempel - för både brudpar och gäster.

Sv: Festkläder med westernstuk?

Nån som vet vart jag kan hitta westernkläder åt det mera festliga hållet. Att ha på bröllop till exempel - för både brudpar och gäster.

finns en affär i GBG som hyr ut alla möjliga olika kläder.... Teaterbutiken...

:idea: va är det här? det är väl inte så tussemaja att din vänsterhand ska bli tyngre./Nyfiken i en strut;)

He he, man får väl i alla fall gardera sig om det ä nån som vill ha en... :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 609
Senast: Nepenthe
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 161
Senast: Lyan
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 562
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka