Fellponny! Ni som har / känner till

Ojsan

Trådstartare
Jag har förälskat mig i rasen Fellponny och nu vill jag ha hjälp att hitta fellponny-folk i Sverige! Jag försökte leta bland trådarna men jag hittade mest gamla inlägg.
Dels skulle jag vilja veta rent allmänt om folks erfarenheter av rasen, dels skulle det vara kul att hitta någon fell att hälsa på och provrida. För att se ifall det faktiskt är vad jag är ute efter eller om jag ska glömma de här filurerna :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 876
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 750
Senast: geting
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
12 821
Senast: Fibusen
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp