MissFideli

Trådstartare
Jag funderar på att ställa Abbie i januari då det är utställning i stan. Men jag har ju vissa problem med Yogas reaktion när vi kommer hem och Abbie luktar konstigt.
Feliway är ju ett alternativ, men kan man testa den innan? Har den i sprayform, men det räcker knappast till i ett sånt här läge. Om jag köper en och stoppar i vägguttaget, hur ser jag om det funkar eller ej?

Sv: Feliway

Varför inte använda FeliFriend?

Det kan du ju spraya på katterna innan och se hur reaktionerna blir.

Fungerar hyfsat när vi behöver spraya våra tvåbenta gäster för att undvika att de blir attackerade av den svarta pantern... :D :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 325
Senast: fejt
·
Katthälsa Jag har två katter, Göte 10 år och Igor 9 år. Göte har behövt flera turer till veterinär sista tiden då han skadats och därefter fått...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 512
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar... 2
Svar
30
· Visningar
6 153
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka