JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Felicia Grimmenhag får P4 Upplands sportpris 2018
Moderator
Hästnyheter
De svenska paradressyrryttarna är redan nominerade till priser på Parasportgalan. Nu har Felicia Grimmenhag även nominerats till...
Hästnyheter
Felicia Grimmenhag från Bålsta har haft ett fint år. Härom dagen prisades hon i kategorin ”Årets kämpe” på Svenska Ridsportförbundets...
Hästnyheter
Felicia Grimmenhag kom på femte plats i kür på paradressyrens sista tävlingsdag under EM i Göteborg. Hennes resultat, 72,407 procent...
Hästnyheter
2011 vaknade 19-åriga Felicia från Bålsta utan ben. Hennes hjärta stod still i en kvart. Nu har hon ridit sig till EM och berättar sin...
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Är det här svaret till mig?
Det känns konstigt då jag inte sagt annat, jag har god koll på timmerhus. Läs t.ex.mitt svar #30.
Därav...
Scata
Alldeles nyss
Maxdos mediciner
Kropp & Själ På en av mina mediciner står det ”(sic!)” efter dosen. För att den tydligen är rätt hög.
Det receptet skrevs förra året.
Rosett
11 minuter sedan
Vilken bok/bokserie ?
Kultur Efter lite sökning så verkar Nora Roberts ha skrivit en skrälldus med trilogier som kan vara alternativ. Bara läst någon enstaka själv...
Avalbane
12 minuter sedan
FÅRtråden
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Ajda
Idag kl 16:08
Svar: 1 104
Visningar: 222 368
Djur
Bråkande hundar
Övr. Hund Jag hade separerat när jag inte kan vara med. Har en extrahund ibland och där har gnabb uppstått när de är själva, alltså får de inte...
Tantan
Idag kl 15:32
Svar: 16
Visningar: 383
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 534
Visningar: 32 305
Hund