JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Felicia Grimmenhag får P4 Upplands sportpris 2018
Moderator
Hästnyheter
De svenska paradressyrryttarna är redan nominerade till priser på Parasportgalan. Nu har Felicia Grimmenhag även nominerats till...
Hästnyheter
Felicia Grimmenhag från Bålsta har haft ett fint år. Härom dagen prisades hon i kategorin ”Årets kämpe” på Svenska Ridsportförbundets...
Hästnyheter
Felicia Grimmenhag kom på femte plats i kür på paradressyrens sista tävlingsdag under EM i Göteborg. Hennes resultat, 72,407 procent...
Hästnyheter
2011 vaknade 19-åriga Felicia från Bålsta utan ben. Hennes hjärta stod still i en kvart. Nu har hon ridit sig till EM och berättar sin...
Guldfasanerna
Övr. Djur Han ÄR för tillfället ganska pjollrig. :D Sprickfull med hormoner kan jag tänka.
Sel
7 minuter sedan
Svar: 1 434
Visningar: 122 143
Djur
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Det är väl framför allt servicehundar/guidehundar som färgas så att de ska stå ut? Man färgar till exempel svansen på dem.
Sel
22 minuter sedan
Svar: 1 775
Visningar: 170 132
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Lite bilder från sista besöket hos lånevovvens valpar innan de lämnade boet:
Jag hade ALLA valparna bitandes och hängandes i håret där...
Scandi
30 minuter sedan
Svar: 488
Visningar: 28 011
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Of topic 😊
Jag och dottern, 10 år, var ute och red idag. Jag har hopphästar och har inte, vad jag vet, tittat på nån dressyr med henne...
Mauen
16 minuter sedan
Svar: 300
Visningar: 15 611
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Nu har jag blivit sådär jobbigt förkyld IGEN. Hostar som fn, feber och ont överallt. Blir så himla trött. Ska döma nästan 40 ekipage på...
Fiorano
42 minuter sedan
Svar: 1 046
Visningar: 82 033
Grenar
Hage
Anläggning Stolparna i sommarhagarna har jag tunnare än de i vinterhagarna. Har inte måtten i huvudet. Alla lika höga och impregnerade.
Tänker...
karamelldrottningen
Idag kl 17:12