Macken22
Trådstartare
Jag satt och tittade på resultatlistorna ifrån karolinerritten och såg att de hade skrivit fel puls på mig i vet grind 2. Där har de skrivit 64 i stället för 54 som han hade. Tyvärr delade de inte ut veterinärkorten där så jag kunde aldrig kolla på plats. Går det att få rätt ändå? Jag tycker personligen att det är viktigt att det står 54 som han faktiskt hade.
Hon som pulsade kunde knappt räkna. Hon räknade till 64 fasten det blev 54 hon tog bara pulsen på 15 sek. Jag fick säga till henne att hon räknat fel och hon räknade om och hon rättade sig själv. Frågan är ifall hon skrev fel ändå?
Jag skulle ALDRIG ha chansat på att gå in och pulsa på 2-3 minuter ifall jag inte viste att pulsen var under 60. Min häst hade när jag kollade innan veten 56 i puls.
Går det att få till rätt ändå?
Hon som pulsade kunde knappt räkna. Hon räknade till 64 fasten det blev 54 hon tog bara pulsen på 15 sek. Jag fick säga till henne att hon räknat fel och hon räknade om och hon rättade sig själv. Frågan är ifall hon skrev fel ändå?
Jag skulle ALDRIG ha chansat på att gå in och pulsa på 2-3 minuter ifall jag inte viste att pulsen var under 60. Min häst hade när jag kollade innan veten 56 i puls.
Går det att få till rätt ändå?