Fel i TDB?

shampiz

Trådstartare
Någon som vet om det är nåt fel med sökningen i TDB?
Jag skulle gå in och söka startlistor för i morgon på en tävling och hur mycket jag än begränsar sökbegreppen, till både gren, distrikt och datum, så får jag ändå upp samtliga tävlingar i hela sverige. Och jag har varken tiden eller tålamodet att sitta och leta igenom hela 624 sidor med tävlingar:mad:
Det känns bara så hopplöst att behöva åka iväg till tävlingen i morgon och inte ha det minsta aning om starttiden. Speciellt när man har 10 mil att åka :mad:

Sv: Fel i TDB?

Om du vet vilken klubb det är, varför går du inte bara in på klubbens hemsida direkt ?

Har än så länge inte sett en enda startlista i tdb, men på equipe.com har de startlistor om klubben använder den tjänsten.

Liknande trådar

Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 934
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 555
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: cassiopeja
·
Gnägg Skaffade en B-ponny till min dotter för 8 veckor sedan. Min dotter har ett utvecklingshandikapp och har sämre balans o koordination än...
2 3
Svar
56
· Visningar
13 380

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka