FEI-program.

Fjording-galning

Trådstartare
Vart på FEI:s hemsida hittar jag dressyrprogrammen för för fälttävlan? :crazy: (Är extremt dålig på engelska, så mamma och jag lyckades inte hitta ng program!):o

De är från -05 va? Och så används bara de senaste programmen eller? Eller gör de som med de andra programmen och kör nått gamalt ibland?:crazy: :)

Sv: FEI-program.

här finns programmen på engelska, eller franska om man så vill ;)
http://www.horsesport.org/C/c_05_02.html
(tror att de ska gå att beställa på svenska på svrf åxå, som tillägg till programboken)

programmen från 2005 ska användas i sverige i år, men kolla i proppen vad som gäller, det finns ju dessutom version A och B av de nya

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 434
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I början av maj ramlade jag plötsligt ner i ett djupt svart mentalt hål på livets stig. Så min maj månad har tillbringats nere i det...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 309
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 796
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar