Feelgood tips på Netflix?

Då får man bestämma sig för att se alla 113 avsnitt eller vad det nu var - många var det i allafall.

Var det verkligen så många? Det är iaf bara säsong 1 och 2 som finns på Netflix. Säsong 3 streamas veckovis på Viaplay just nu.

Säsong 4 dyker upp på min netflix varje vecka men jag har ju kontot i Singapore, det finns fyra ute just nu.

Du menar väl säsong 3? Säsong 4 är ju inte ens inspelad ännu så vitt jag vet.

Men lustigt om den visas i Singapore på Netflix men inte här. Hur kan det komma sig?

Just familjefilmer och animerat brukar vara ganska så säkra korg när man behöver lite feel good-filmer.

Min egen sjuk/regnig/bleh-dag-film är dirty dancing :love:

Detta är iofs serier, men...
Modern family, rolig och lagom långa avsnitt (typ 20 min)
Gilmore girls, min favorit, så mysig och man känner med karaktärerna. Och det är alltid bara sådär lagom dos med elände om det är något, aldrig några riktigt supersvåra saker. :)

Du menar väl säsong 3? Säsong 4 är ju inte ens inspelad ännu så vitt jag vet.

Men lustigt om den visas i Singapore på Netflix men inte här. Hur kan det komma sig?

Ja 3 menade jag! :rofl:

Det är lite olika har jag märkt, en del filmer släpps på Amerikanska netflix men inte här t.ex.

Och jag tyckte Atypical var vidrig och fördomsfull :down:

@Alexandra_W - the Good witch gillar jag. Mysig och lagom blandning mellan seriositet och magi. Zoo är också en favorit :up:
:eek: Och här satt jag och kollade hela på en kväll :D
Tyckte den var jävligt överdriven men det känns som att det är nödvändigt när det måste vara bra tv också. Allt måste ju synas utåt liksom.

:eek: Och här satt jag och kollade hela på en kväll :D
Tyckte den var jävligt överdriven men det känns som att det är nödvändigt när det måste vara bra tv också. Allt måste ju synas utåt liksom.
Varför måste en npf förlöjligas och göras till underhållning? Det är tillräckligt skambelagt i dagen normativa samhälle...

Varför måste en npf förlöjligas och göras till underhållning? Det är tillräckligt skambelagt i dagen normativa samhälle...
Jag håller inte med om att han förlöjligades, satt tvärtom och kände igen mig själv så sjukt mycket i honom, om än för egen del mer inåt. Men jag förstår hur du menar och skulle gärna se en större diversitet av olika roller för folk med npf iom att bilden idag om inte annat är väldigt ensidig.

Har du sett Mary and Max förresten? Nu är det hundra år sen jag såg den så jag kan minnas fel men jag har för mig att de faktiskt fick till en ganska bra bild av en aspergare där, introvert sådan dessutom. Vill minnas att den var rätt feelgood så @Alexandra_W där är ett tips till dig också :D

Jag är också sjuk i ebola. Så jag tog ditt tips på allvar och började titta på den serien. Helt fantastisk!!! Tack!! Två ÄLDRE KVINNOR i huvudrollen! Det är som att Trump aldrig existerat liksom.
Visst är det fantastiskt? Jag älskar den där serien, så jävla grymt att se nåt annat än det gamla vanliga liksom. Dessutom: Frankie :love:.

Ursäkta trådkap men har Netflix lite olika innehåll i olika länder? Jag är utomlands och kan inte se ex Lucifer (m fl) på Netflix - ska den vara där egentligen, eller är den typ bara tillgänglig i Skandinavien?

Netflix som Netflix har jag tänkt. Kommer inte åt HBO Nordic heller, men det är kanske lite mer logiskt.

Ursäkta trådkap men har Netflix lite olika innehåll i olika länder? Jag är utomlands och kan inte se ex Lucifer (m fl) på Netflix - ska den vara där egentligen, eller är den typ bara tillgänglig i Skandinavien?

Netflix som Netflix har jag tänkt. Kommer inte åt HBO Nordic heller, men det är kanske lite mer logiskt.
Yes det är olika utbud. Väldigt frustrerande!

Jag tror att man behöver befinna sig i "rätt" land när man tittar, annars måste man lura webbläsaren att man egentligen är någon annan stans.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka