Då får man bestämma sig för att se alla 113 avsnitt eller vad det nu var - många var det i allafall.F ö har du inte sett Outlander så rekommenderas den starkt - serie dock och ganska så beroendeframkallande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då får man bestämma sig för att se alla 113 avsnitt eller vad det nu var - många var det i allafall.F ö har du inte sett Outlander så rekommenderas den starkt - serie dock och ganska så beroendeframkallande
Då får man bestämma sig för att se alla 113 avsnitt eller vad det nu var - många var det i allafall.
Då får man bestämma sig för att se alla 113 avsnitt eller vad det nu var - många var det i allafall.
Var det verkligen så många? Det är iaf bara säsong 1 och 2 som finns på Netflix. Säsong 3 streamas veckovis på Viaplay just nu.
Säsong 4 dyker upp på min netflix varje vecka men jag har ju kontot i Singapore, det finns fyra ute just nu.
Hinner inte med svara alla men supertack för alla tips
Nåja - fast jag kan mycket väl blandat ihop det, var länge sen jag tittade på serier, tv och film. Tyckte aldrig de ville ta slut!113 var lite av en överdrift det finns 33 ute just nu (det kommer ett nytt varje vecka för tillfället).
Du menar väl säsong 3? Säsong 4 är ju inte ens inspelad ännu så vitt jag vet.
Men lustigt om den visas i Singapore på Netflix men inte här. Hur kan det komma sig?
Och här satt jag och kollade hela på en kvällOch jag tyckte Atypical var vidrig och fördomsfull
@Alexandra_W - the Good witch gillar jag. Mysig och lagom blandning mellan seriositet och magi. Zoo är också en favorit
Jag är också sjuk i ebola. Så jag tog ditt tips på allvar och började titta på den serien. Helt fantastisk!!! Tack!! Två ÄLDRE KVINNOR i huvudrollen! Det är som att Trump aldrig existerat liksom.Grace and Frankie!
Varför måste en npf förlöjligas och göras till underhållning? Det är tillräckligt skambelagt i dagen normativa samhälle...Och här satt jag och kollade hela på en kväll
Tyckte den var jävligt överdriven men det känns som att det är nödvändigt när det måste vara bra tv också. Allt måste ju synas utåt liksom.
Jag håller inte med om att han förlöjligades, satt tvärtom och kände igen mig själv så sjukt mycket i honom, om än för egen del mer inåt. Men jag förstår hur du menar och skulle gärna se en större diversitet av olika roller för folk med npf iom att bilden idag om inte annat är väldigt ensidig.Varför måste en npf förlöjligas och göras till underhållning? Det är tillräckligt skambelagt i dagen normativa samhälle...
Visst är det fantastiskt? Jag älskar den där serien, så jävla grymt att se nåt annat än det gamla vanliga liksom. Dessutom: Frankie .Jag är också sjuk i ebola. Så jag tog ditt tips på allvar och började titta på den serien. Helt fantastisk!!! Tack!! Två ÄLDRE KVINNOR i huvudrollen! Det är som att Trump aldrig existerat liksom.
Ja! Jag ska bli Frankie när jag blir stor.Visst är det fantastiskt? Jag älskar den där serien, så jävla grymt att se nåt annat än det gamla vanliga liksom. Dessutom: Frankie .
Yes det är olika utbud. Väldigt frustrerande!Ursäkta trådkap men har Netflix lite olika innehåll i olika länder? Jag är utomlands och kan inte se ex Lucifer (m fl) på Netflix - ska den vara där egentligen, eller är den typ bara tillgänglig i Skandinavien?
Netflix som Netflix har jag tänkt. Kommer inte åt HBO Nordic heller, men det är kanske lite mer logiskt.
Jag tror att man behöver befinna sig i "rätt" land när man tittar, annars måste man lura webbläsaren att man egentligen är någon annan stans.Ursäkta trådkap men har Netflix lite olika innehåll i olika länder? Jag är utomlands och kan inte se ex Lucifer (m fl) på Netflix - ska den vara där egentligen, eller är den typ bara tillgänglig i Skandinavien?
Netflix som Netflix har jag tänkt. Kommer inte åt HBO Nordic heller, men det är kanske lite mer logiskt.