P

Pyttan

Min ponny har fått 40 grader feber och är nu på djursjukhuset, men jag undrar när febern är alldeles för hög så att det börjar bli väldigt allvarligt ? Tacksam för svar

Sv: Feber

usch vad hemskt!!! :( jag har hört att när febern börjar nå upp över 40 grader så börjar det bli lite alvarligare...

Hoppas att det går bra!!!

okej, tack. Det är ju ingen fara nu, men det är bra att veta, tack:smirk:

Min unghäst hade 41,5 förra vintern. veterinären var är och han fick finadyl. Den höga febern hade han i 2 dagar. Han blev helt åteställd efter 2 veckor.

Liknande trådar

Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 317
Senast: Sirap
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 359
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
650
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?