Feber o hängig

BallsOfSteel

Trådstartare
Min hund har sedan igår vart febrig och hängig, är helt glansig i ögonen och varm om tassar och nos. Han sover nästan hela tiden och vill knappt gå ut, skyddar öronen och tassarna mer än vanligt så jag funderar på vad sjuttsingen det kan vara. Vi har tänkt uppsöka vet. om det blir värre men man vill ju veta vad man ska leta efter först o främst. Tänkte först på analsäcksinflammation eftersom att han har "åkt kana" på golvet ca 3 ggr igår, men mina kunskaper är dimmiga.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 463
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Har postat här tidigare om min illbatting till hund. Efter senaste inlägget så vände det och hon blev som en helt ny hund, nästan alla...
Svar
19
· Visningar
3 835
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 857
Senast: Dino
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 443
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10