Favorittidning.

attempt

Trådstartare
Ddet finns ju massor utav hästtidningar, som Hästfocus, ridsport, lycky rider osv.

men vilka hundtidningar finns det egentligen och vilken/vilka är din favorit?

Sv: Favorittidning.

Canins
Brukshunden
Hundsport
Vovve
Hundliv
Härliga hund
Sedan finns ju rasklubbarnas egna tidskrifter, och tidningar som behandlar speciella ändamål ex Svensk Shäfertidning, Apportören, Colliebladet, Goldennytt m.m.

Det finns bl.a. Rapport (tror den finns kvar), Hundliv, Härliga Hund, Hundsport, Canis, Brukshunden och ett otal rastidningar...

Min favorit är Hundsport

Jaaa, Jag har inte kommit in i tidningen hundsport ännu, men det kommer väl. :p Annars gillar jag tidningarna Vovve och Härliga hund! :D

Canis är den absoluta favoriten.

Hundsport är det knappt några artiklar i, mest utställningsreferat, hade aldrig betalt för en prenumeration på bara tidningen.

Härliga Hund, köper jag ibland om jag ska resa eller så, helt ok tycker jag.

Samma sak som när man lottar ut hästar, tex på Göteborg Horseshow, Pollux. Jag fattar inte hur man kan vara så idiotisk och bara lotta ut ett djur sådär som om det vore en sak :crazy:

den familjen har nog ögonen på sig, så¨den valpen har det nog bra.
Jag tycker inte det är så sjukt att lotta ut en hund, desvärre med en häst, då ska man ha stall,hästtransport osv. du kan ju inte gärna ställa den i en lägenhet?

apropå tråden, jag läser härliga hund för skojs skull och hundsport kommer i brevlådan så den läses med. tycker dock att det skulle vara med mer artiklar..

Jag har bara läst härliga hund och hundsport.
Jag tycker båda är helt ok.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
747
Senast: MML
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
379
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 801
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
957
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Strö i boxen