Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Canins
Brukshunden
Hundsport
Vovve
Hundliv
Härliga hund
Sedan finns ju rasklubbarnas egna tidskrifter, och tidningar som behandlar speciella ändamål ex Svensk Shäfertidning, Apportören, Colliebladet, Goldennytt m.m.
Samma sak som när man lottar ut hästar, tex på Göteborg Horseshow, Pollux. Jag fattar inte hur man kan vara så idiotisk och bara lotta ut ett djur sådär som om det vore en sak
den familjen har nog ögonen på sig, så¨den valpen har det nog bra.
Jag tycker inte det är så sjukt att lotta ut en hund, desvärre med en häst, då ska man ha stall,hästtransport osv. du kan ju inte gärna ställa den i en lägenhet?
apropå tråden, jag läser härliga hund för skojs skull och hundsport kommer i brevlådan så den läses med. tycker dock att det skulle vara med mer artiklar..
Foder & Strö Se om du kan få tag på rapspellets. Överlägset torv som jag tycker blir klafsigt och halt bara och trevligare stallmiljö och bättre för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.