• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Beauty_Boss
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 758
B

Beauty_Boss

Hej! Viken är eran "favoritsak" till ryttaren ( förutom hjälm och säkerhetsväst)? Min är Helt klart stövelknäckten :D Fattr inte hur jag klarade mig utan den förut :p
Elin

Sv: Favorit?

stövlarna.. fattar inte hur jag kunde rida utan dom förut :love:

Mina korta Dyon chaps :love: Skulle inte kunna rida utan dem!

Mina stövlar, helt klart. Skulle förvisso kunna rida utan dem (det är inte utrustningen det hänger på ;)), men underbara är de så det förslår! :love:

haha, okej ;) jo, om man inte hade stövlar/jordphurs skulle man ju inte ha nån användning för stövelknäckten, haha ;)
Elin

!

Får man ta flera?

"hör ingen protest"

*mina ljusblå/grå ridbyxor från Euro Star. Snygga o sköna! :)
*min blåa JW-sommarjacka. Grym! :love:
*mina svarta Roeckl-handskar :d

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
618
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 450
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 394
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025