Favorit spel?

Oliven

Trådstartare
Vilket är ert favorit häst-data/tvspel? Och vilket tycker ni är roligast och vad är det som gör det bättre än de andra av:
*Ride
*My Horse And Me
*My Horse And Me 2

Själv älskar jag Hästspel, men har inte haft så många och speciellt inte provat något av de nyare (t ex de som nämns ovan). Men av dem jag spelat ligger Arvet från Rosmundhill i topp.
 
Sv: Favorit spel?

Vart har du köpt My horse and me 2? :D
De andra två har jag provat och då är lätt My horse and me roligast, Rider är tråkigt ;)
 
Sv: Favorit spel?

Jag har inte det tyvärr. Fick Ride i julklapp, men de andra vet jag nästan ingenting om.
 
Sv: Favorit spel?

Jag har några stycken:

* Arvet från Rosemondhill
Roligt spel som har ett ordentligt innehåll. Man fick göra ganska mycket, hade många tävlingar att rida och äntligen att spel man fick rida ut i. Va längesen jag spelade det nu dock och tror inte ens det funkar längre pga en bror som repat sönder de :p (länge sen, han va väl sur för nått :))

*Tävlingar på rosemondhill
Värdelöst och skittråkigt

* Pony stable 2 eller nått
Spelets grundide är bra, men det är segt och tar lång tid att komma någonstans tycker jag. Intressant baksida och omslag, är säkert roligt om man kommer en bit men hästarna ser fördjävliga ut. Inte så verklighetstroget alltså även om miljön är helt okey.

Ride: Inte spelat än, köpte de på ullared igår för att ha i brist på annat. Får väl se om de är roligt.

My Horse and me vet jag ingenting om men de hr ju fått bra recensioner så det kanske är kul.

Av de spel jag spelat i min ungdom så är arvet från R bäst hittills.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns faktiskt som att jag äntligen har förstått och hittat en riktning när det gäller arbetet med min hälsa! ”Bara” 9 år efter att...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund http://www.dogster.com/lifestyle/10-naughtiest-dog-breeds Vad säger ni om det? What Are the Characteristics of a Naughty Dog...
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: Sparkling
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 222
Senast: sweet_extraa
·
Hästvård Såg i senaste numret av Your Horse att det var en intervju med Hiltrud Strasser, och tänkte att det skulle bli ganska intressant att...
23 24 25
Svar
480
· Visningar
41 285
Senast: vdb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp