Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Akustik skrev:Det skiljer oerhört mycket på olika utrsutning, nått märke kan ha bra benskydd medans deras täcken e värdelösa.
Men ett märke som jag tycker har genomgående bra kvalité är Equiline, dom är lite dyrare men man får vad man betalar för!![]()
Eskadron är också lite av en favorit. Horsewear är nog det märke som jag har mest prylar ifrån. (räknar inte alla paren benlidnor m.m) Dom håller iaf bra klass och bra kvalité.
Jag föredrar garanterat dyrt.
Mina argument för att köpa dyra grejjer e att det lönar sig i längden. Ett täcke man betalar uppemot 3000 håller i genomsnitt i 10år. Ett täcke man betalar 300kr för håller en vecka om man har tur.
På 10 veckor har man alltså känat in det täcket.
Dessutom är det roligt att skämma bort pållen med fina saker, för han är trots allt den finaste leksak jag någonsin fått![]()
![]()
Akustik skrev:Jag föredrar garanterat dyrt.
Mina argument för att köpa dyra grejjer e att det lönar sig i längden. Ett täcke man betalar uppemot 3000 håller i genomsnitt i 10år. Ett täcke man betalar 300kr för håller en vecka om man har tur.
På 10 veckor har man alltså känat in det täcket.
Dessutom är det roligt att skämma bort pållen med fina saker, för han är trots allt den finaste leksak jag någonsin fått![]()
![]()