FAVORIT kavajen?

P

ponnyryttaree

Ah, jag ska önska mig en ny kavaj i julklapp.
Hade en billigare modell innan, men den är både för liten, och trasig.
Så nu behövs en ny.
Jag har en grå Charles Owen hjälm, så en grå kavaj alltså.
Är lite inne på en Animo, men det verkar vara ganska långa leveranstid på dom..8 veckor typ? Jag ska på ett nationellt meeting om ca 6 veckor, så det behövs ju en ny helst tills dess, annars har jag en svart i värsta fall.

Vilken kavaj har ni, och vilken skulle ni vilja ha? Färg, pris vart dom finns. Allt vill jag veta :d Gärna bilder också!
MVH :D

Sv: FAVORIT kavajen?

Jacson har gråa kavajer, men de är ganska långa till modellen och passar inte de riktigt klena ryttarna (som jag..) Dem hittar du väl lite var som helst. :)

Kingsland eller Pikeur skulle jag satsa på, brukar finnas grått där..
Det finns ju hemsidor :D

Jag har en equiline i grå! Jättefin! :) Har tyvärr ingen bild på den här datorn, men den är superkvalitet, kostar lite över 3'. Ska se om jag hittar någon bild åt dig!

Hittade visst bilder på min pixbox.. Man ser inte så mkt, men färgen och så, tycker det är bra färg gillar inte alltför ljusa!

10093417.jpg

11013068.jpg

Animo kavajerna är super sköna, har själv en sån! men tycker väl att dom börjar bli lite uttjatade nu. alla har dom typ.

den där kingsland kavajen e jättesnygg faktiskt =)

annars kan jag tipsa om Alessandro Albanese oxå, sjukt fina kavajer (du får beställa helt själv hur den ska se ut) men dom e lite dyrare oxå..

Pikeur Scaralett kavajen har jag varit lite inne på, har för mig att den är ganska bra pris på? Och tycker den är snygg, om det är nu rätt jag tänker på :d men finns den i grått? för jag har inte hittat ngn grå sådan?

Jag vill ha en Animo kavaj helst, men är oxå inne på en Kingsland.
Men den jag helst vill ha är ju Animo, den nyare modellen tror jag de är.
Den lite kortare eller vad det är? men jag har inte hittat den i några andra färger än i Marinblå, röd och svart. någon som vet om den finns i några fler färger? Fler kavajer!:laugh:

har själv en Scarlett och tycker dom är jättefina. Priset varierar kraftigt från 1650 till över 2000 kr, min kostade 2000 kr. Den finns som grå, har sett en grå som var kritstrecksrandig var jättesnygg.

Jag har en Pikeur Epsom. :) Gillar att den är så formsydd, mer "hoppaktig" än de flesta kavajer. Kostar mellan 1500-2000+ kr

USCH!! säger jag bara :eek::eek:
De är så.. plastiga IRL. jättekonstigt formsydd. :crazy:

Nejmen, så du säger... De som ser så fina ut på bild. :cool:
Jag som mer eller mindre bestämt mig för att köpa en sådan på Skandinavium i februari.

Liknande trådar

Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: Energi
·
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 452
Senast: Luzzan
·
Utrustning Efter en olycka för 2 veckor sedan måste jag byta ut både hjälm och väst. Hjälmen tog en stor smäll. Och västen klipptes sönder av...
2
Svar
29
· Visningar
3 290
Senast: Wilfa
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vegansk efterrätt?
  • Sytråden del 4
  • Rumsväxter 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar