FAVORIT kavajen?

Sv: FAVORIT kavajen?

Men du kan ju alltid sticka dit och klämma på dem, det var ju bara min uppfattning ;) Fast det är ju alltid bra om man har lite alternativ :D

Jo, jag får kolla. Men det lät ju inte så bra på din beskrivning... ;)

Skickar en bild på en kavaj jag gärna skulle vilja ha. Min kusin har en sådan under vintersäsongen. Den är lätt vattenavvisande i softshell, stretchig och fodrad med fleece.
Tror den går på cirka 3400 sek
Märke Kayrel

25280866.jpg

Nej inga kläder ser snygga ut liggandes platta så där ;) Har tyvärr ingen bättre bild på den just nu.

jag har oxå känt och klämt på soft-shellen från pikeur, och jag tycker oxå de är plastiga. inget jag skulle köpa.

Liknande trådar

Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 287
Senast: Energi
·
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 452
Senast: Luzzan
·
Utrustning Efter en olycka för 2 veckor sedan måste jag byta ut både hjälm och väst. Hjälmen tog en stor smäll. Och västen klipptes sönder av...
2
Svar
29
· Visningar
3 290
Senast: Wilfa
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka