Favorisering av användare?

Sv: Favorisering av användare?

Som sagt, vidarebefordra PM'en till Gunnar och/eller lägga personen på sin ignoreralista.

Som moderator kan jag själv tycka att vissa användare förstör trådar enbart genom att kapa dem, visserligen diskuteras väl kanske ursprunget någontsånär men knappast på TS premisser. Men så länge jag inte får en indikation av TS själv måste jag ändå utgå ifrån att det är ok och att de svar som lämnas i tråden ändå tilltalar dem. Men samtidigt vet jag att nya användare kan skrämmas bort genom detta, eftersom de kanske inte känner till gången att lämna en synpunkt så kan tråden granskas av moderator eller Gunnar (admin).

Jag läste detta för ett par dagar sedan. Jag skulle gärna vilja att du förklarar lite hur du menar. Anledningen till att jag undrar är naturligtvis att jag kan tänka mig att jag har gjort just det du beskriver. Bara tanken på att ha skrämt bort ngn får mig att känna mig.....
Jag tycker ofta att trådarna drar iväg mot olika håll så att det kanske så småningom handlar om ngt lite annat än vad som var ursprungsfrågan. Men om detta ska vara ett diskussionsforum ser jag inte ngt fel med det. Är det ngt fel att diskussionerna går vidare och utvecklas till ngt annat?
Dessutom kan jag tycka att om man inte följer reglerna är det bättre att få reda på det eller det vill jag i alla fall.

Senast ändrad:

Hur jag menar, ja hur ska jag lättfattligt beskriva det. Att trådar ändrar inriktning är ju en ska, men det jag menar är en helt annan.

Tänk dig att någon startar en tråd i ett ämne, efter några svar kommer en användare in med en snarlik fråga och därefter kretsar ämnet enbart på den nya användarens premisser och inte utifrån TS fråga.

Jag är ledsen men jag blev inte ett dugg klokare av ditt svar. Bara mer misstänksam att jag kan vara en av dessa trådkapare så jag ger dig två exempel
den ena är en tråd som är aktuell just nu på hästvård eller foder om att dricka isvatten. Anser du att den är kapad?
en annan är en som fanns för ett tag sedan med rubriken Grenade aminosyror..... Den är i så fall ännu mer kapad.
Detta var bara två exempel, de som jag först kom att tänka på.
Jag undrar mest hur du menar.
Det är mest principen jag är ute efter. Det är ju svårt att uppfatta vad andra tycker.

Nej det tycker jag inte, varken den eller den andra om aminosyror.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: Cattis_E
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 221
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 950
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 736
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar