Sv: Faustinos

Äntligen är min Barona dräktig med Faustinus på 17:e dygnet efter mkt stök med colibakterier... Kommer bli en lång väntan på 30 dygnskollen!!

Någon som har koll på om Faustinus kommer att finnas på TAI nästa säsong? Nu när han tråkigt nog tydligen inte kmr stå i Sverige.. :crazy:

Barona är fortfarande dräktig på dygn 94 med Faustinus.. Har lagt in en önskan om ett stoföl:) Hoppas.. hoppas

KL

Dammar av denna gamla tråden för att få reda på om någon av er betäckte med honom?

Hur blev avkomman? Bild? Har fastnat för ett sto efter denna herre och vill givetvis se mer!!!!!

32512554.jpg
Jag har lagt in fler bilder på min 10:a efter Faustinus, finns i 10: ornas tråd. Jag är nöjd med henne, lite mindre och nättare än mamman som är rätt rejäl och väldigt stor. Inte jättestora gångarter, men jämna och jag tror hon får lätt för sig.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 880
Senast: pastejja
·
R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 113
Senast: Mayaanna
·
  • Låst
Avel Användningsråd för årets nya hingstar 3-åringar: Coriall 1101 En hoppbegåvning med intressant hopphärstamning som även visat prov...
Svar
6
· Visningar
1 777
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025