Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Örthalsband är omdiskuterade de med, man vet inte alltid vad de verkligen innehåller och hur de kan påverka hunden. De medel som säljs på Apoteket har genomgått otaliga vetenskapligt beprövade tester, örthalsband i djuraffären är inte vidare kontrollerade. Med det vill jag endast säga att man kanske skall fundera även på den infallsvinkeln, dock tycker jag mycket väl att man kan prova örthalsband om man vill.
Jag har precis samma problem och det blir väl till slut Frontline detta året, tror jag. Men Scalibor nästa, när valpen är vuxen.
Jag hade Scalibor på båda mina när den den ena var liten o det gör jag ALDRIG om!!! Valpen bet av halsbandet o åt upp det i ett obevakat tillfälle. Hon blev jättesjuk o höll på att stryka med. Hon klarade sig men hade under lång tid lite ryckningar i kroppen ibland samt inga fästingar på över ett år
Jag ska ha scalibur på både valpis och den stora. Däremot har vi köpt vanliga halsband att fästa scalibur på under till. Så dels blir det ju ett riktig halsband och där med starkare för avbitningar osv. Sen skyddar det ju en del när dom busar, eftersom det är ett vanligt utan på. Sen är det "bara" att ha koll på dom, när det är mycket bus osv går dom ju faktiskt att ta av.
samt inga fästingar på över ett år
Dom har dragit in många av örthalsbanden dom innerhöll olika mängde icke godkända kemikalier, säkerligen inte bra att tugga på.
Okej va bra
Men då får ju dom gå med halsband hela tiden. Mina som bara har halsband på promenaden och i båten.
Men då kanske jag skall köpa ett halsband till valpis med.