strawberrysylt
Trådstartare
Kan jag fästa/låsa fast en messengerkonversation så att den alltid sitter längst ner oavsett om folk skriver i den? Hoppas det går. Hur gör jag isf?
Tack på förhand
Tack på förhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du menar att du inte vill ha aviseringar? Isf så kan du ignorera den. Då syns den om du går in på alla konversationer men bubblan dyker inte upp.
Får jag bara fråga varför? Jag är aldrig inne på den listan om jag inte klickar där av misstag så det är därför jag är nyfiken![]()
MobilPratar vi mobil eller dator?
Går inte, så vitt jag vet.Nej, det har jag redan ställt in.
Men jag hade velat att den höll sig längst ner också.
Jag såg till att prata med andra så att den åkte ner utom synhåll när jag behövde en medvetandepaus från personen i fråga, men då gäller det ju att konversationen inte är aktiv.Blä.
Ja, precis, det funkar ju bara så länge ingen skriver....Jag såg till att prata med andra så att den åkte ner utom synhåll när jag behövde en medvetandepaus från personen i fråga, men då gäller det ju att konversationen inte är aktiv.
Arkivera konversationen.Ja, precis, det funkar ju bara så länge ingen skriver....
Arkivera konversationen.
Jag håller fingret på konversationen. Då kommer det upp olika förslag, igronera,arkivera, hemlig osv. Har samsung tele.Hur gör jag det? Stannar den kvar på förstasidan då?
Vad menar du med förstasidan?Hmm, vi måste mena olika?
Jag menar på "förstasidan". Jag hittar aldrig till den sidan jag tror att du menar heller, haha, måste leta i hundra år då.
Jag vill ha den på förstasidan, men längst ner.
Jag håller fingret på konversationen. Då kommer det upp olika förslag, igronera,arkivera, hemlig osv. Har samsung tele.
Vad menar du med förstasidan?
Det är ju bara en lång lista?
I arkivet, som du sen kan plocka fram när du söker på personens namn. Den syns inte i listan. Eller så prova gör till hemlig konversation. Vet dock inte om du får den längre ner i listan.Okej. Men vart hamnar den då?
Ja, det är den jag menar.
Tryck och håll kvar på konversation, så kommer detta uppHur gör jag det? Stannar den kvar på förstasidan då?
I arkivet, som du sen kan plocka fram när du söker på personens namn. Den syns inte i listan. Eller så prova gör till hemlig konversation. Vet dock inte om du får den längre ner i listan.
Tryck och håll kvar på konversation, så kommer detta upp
Visa bifogad fil 82730
Om du väljer arkivera, så flyttas konversationen till arkivet, men enklast är väl att gå ur gruppen (fattade för att det är en mrssengergrupp?) och sedan ta bort konversationen
Någon sådan funktion finns inte i messengerHär på buke kan ju moderatorer fästa viktiga trådar längst upp ibland. Det är så jag menar.