Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara i den högsta veterinärvården. Jag har 50' på min ena och fast självrisk på 2800.
Sitter och kollar på IF:s hemsida och det verkar som de helt har tagit bort den fasta självrisken även i den vanliga veterinärvården, är det någon här som vet säkert??
Har du fått försäkringsbrevet för i år? Om jag förstått ändringen rätt så skall den i så fall ändrats from 120201.
Har man en befintlig försäkring med fast självrisk så får man behålla den fasta självrisken. Men inga nya tecknas med fast.
Har man en befintlig försäkring med fast självrisk så får man behålla den fasta självrisken. Men inga nya tecknas med fast.
Gjorde faktiskt det enklaste för att få ett snabbt och korrekt svar. Jag ringde upp if. Deras svar var att det gäller bara för vet.vård extra, alltså 20 % utöver den valda självrisken.
I den vanliga vet.vård gäller fortfarande att det bara är den valda fasta självrisken man betalar.
Jag har extra veterinärvård hos IF och åkte på 25% rörligt från i år. Jag vet inte, menar du att en förlängning med nytt år är en nyteckning?
Ja, jag läste på hemsidan först och blev orolig då tre av hästarna är förs. hos if. Därför ringde jag upp för att få som jag trodde klara besked. Men det fick jag alltså inte
Och jag sa inte att jag redan hade försäkring tecknad utan frågade bara i allmänhet.
Borde man inte vara bättre uppdaterad om man arbetar där?
Tänk om jag hade ringt för att teckna en ny försäkring och fått det svaret och köpt förs. i tron att det var det som gällde. Iofs har man ju ångerrätt men ändå.
Och jag uppgav inte personnr. när jag ringde så de kunde inte se att jag hade befintliga förs.
Men då behöver jag inte oroa mig iaf.