Fårskinnspaddar

V

Vuitton

ni som har det, vad har ni för märke? och vad fick ni betala för den?

jag vet att man ska ha en sadel som passar o så. men nu är jag ändå behov av en padd. man kan ju inte springa o köpa ny sadel hela tiden bara för att hästen musklar om sig.

Jag vet inte vad det är för märke på min, något tyskt. Jag köpte den från www.lillhastenistav.se i höstas för ca 600 kr. Jättefin och har hållit sig bra.

Jo, självklart ska man ha en sadel som passar hästen, men jag köpte med flit en sadel som var lite för vid men OK i övrigt. Min häst var bara 3 år då och alltså inte fullvuxen. Nu behöver han inte padden längre och sadeln blir snart för smal eftersom han sannolikt kommer att muskla sig lite till.

Jag har av märket Christ, kostar 900:-, Robinsons för 700:-, denna från H**ks för 800:- och Chris Lamfelle.

vart kan man köpa christ då? (haha är det samma som trailer märket??)

Du MENAR det?!
ooo.gif
:d

GUUUUUUD! :bow: Jag skulle gå in på detta forumet och skriva en EXAKT likadan tråd, men nu hade jag den redan skriven och med svaren och allt...! Grymt...

Är det någon som vet om fårskinnspadden från Börjes är bra? Den kostar ju bara 499:- men ser fin ut och jag har nosluddet därifrån och det var finemang och lika fint nu som när jag köpte det. OCH är det nån som vet om dem har den i ponnystorlek?

Vilka fina grejer det fanns där. Nu blir jag köpsugen. :D

Kommer ej ihåg märket på min padd men betalade i affären 850:- efter rabatten.
Men jag är himla nöjd med den och den har hållt kanonbra.

jag har en från Mattes, kostade runt 700-750 tror jag. Den är tvättbar och blir som ny efter varje tvätt

Tror det står Christ på min som egentligen är en Kefly också?! Har för mig att den kostade runt 730,- då jag köpte den i våras.

Jag har lyckats få tag i en begagnad, helt oanvänd Christpadd för 650:- :banana:

Jag har en från Christ tror jag, köpt på www.henrikssonsridsport.se o den kostade typ 700. Den är inte så väldigt tjock o fluffig, utan lite mer lagom!
Sen har jag en till som är "större" och tjockare. Köpt på scandinavium, men jag kommer tyvärr inte ihåg märket. köpte den på rea, 900 tror jag, hade kostat typ 1300.

mkt nöjd med båda!

Liknande trådar

Utrustning Jag har köpt en helt ny sadel som är utprovad av sadelutprovare. Sadeln har visats sig vara för lång för hästen. Sadeln ligger ca 3-5cm...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Ajda
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 096
Senast: super
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Barret
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Träning och hälsa del 12
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur