Sv: Farnik

Duger jättebra med den första huvudbilden, den var fin! Komplettera gärna med lite mer information om honom, tecken, höjd, tävlat något? t.ex. =)

Vad bra :)

Okej, han heter Arkan, och är efter Acacio. Han är brun med stjärn, inga övriga tecken. 169 cm hög.
Han har ridits sen han var tre men bara ordentligt tränad i 1-1½ år nu pga. att hans ägare var skadad. Så han är lite efter. Men han har startat 1,10 hoppning, debutant fälttävlan (med plac.) och LB dressyr.

hej vad sägs om att ta med husars (nb kommer just nu inte ihåg stavningen xact) på velamsund i släktkrönikan. han lever ju än och frodas.
k.

bra fråga. återkommer får ta reda på det å det snaraste. mycket häst är han iaf, husarsz, av den där bestämda sorten. :)

Jag vet att ni snackade om detta 2007, men sökte på Velamsund eftersom jag rider där och hittade denna tråden. Vet mkt väl om Husarz! :D

Husarz

1989
Niferak 3424 Kwlkp - Czeremis

Kön: Valack

Färg: Mbr

Ras: Hbl

Häst/Ponny: Häst

Bilder :D

2lad9w1.jpg

34ga4pj.jpg

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
981
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 099
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 871

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • Guldfasanerna
  • Valp 2025

Hästrelaterat