• Avel
  • Trådstartare Trådstartare niardasp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 544
Sv: Farnik

Duger jättebra med den första huvudbilden, den var fin! Komplettera gärna med lite mer information om honom, tecken, höjd, tävlat något? t.ex. =)

Vad bra :)

Okej, han heter Arkan, och är efter Acacio. Han är brun med stjärn, inga övriga tecken. 169 cm hög.
Han har ridits sen han var tre men bara ordentligt tränad i 1-1½ år nu pga. att hans ägare var skadad. Så han är lite efter. Men han har startat 1,10 hoppning, debutant fälttävlan (med plac.) och LB dressyr.

hej vad sägs om att ta med husars (nb kommer just nu inte ihåg stavningen xact) på velamsund i släktkrönikan. han lever ju än och frodas.
k.

bra fråga. återkommer får ta reda på det å det snaraste. mycket häst är han iaf, husarsz, av den där bestämda sorten. :)

Jag vet att ni snackade om detta 2007, men sökte på Velamsund eftersom jag rider där och hittade denna tråden. Vet mkt väl om Husarz! :D

Husarz

1989
Niferak 3424 Kwlkp - Czeremis

Kön: Valack

Färg: Mbr

Ras: Hbl

Häst/Ponny: Häst

Bilder :D

2lad9w1.jpg

34ga4pj.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
307
Senast: DeCloe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
609
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 105
Senast: Edla
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
699
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka