Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej, han heter Arkan, och är efter Acacio. Han är brun med stjärn, inga övriga tecken. 169 cm hög.
Han har ridits sen han var tre men bara ordentligt tränad i 1-1½ år nu pga. att hans ägare var skadad. Så han är lite efter. Men han har startat 1,10 hoppning, debutant fälttävlan (med plac.) och LB dressyr.
Jag vet att ni snackade om detta 2007, men sökte på Velamsund eftersom jag rider där och hittade denna tråden. Vet mkt väl om Husarz!
Husarz
1989
Niferak 3424 Kwlkp - Czeremis
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Kropp & Själ Spontant tror jag det är svårt att få till i offentlig sektor, då får vederbörande i så fall säga upp sig vilket är dumt mot karensdagar...
Foder & Strö Tyvärr vill hon inte ha dom som är gräs i maten utan hon vill ha pellets typ 🤣🤣 aveve funkar som handmat vid belöning men om jag kommer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.