Färnebotölten!

Sv: Färnebotölten!

Hej !

Jag skulle ha varit med, men kände att Nasi inte var redo, och jag ville inte ta Bliki som jag bara hade haft ungefär en månad ;) Men min kompis/stallägare, Ida var med. hennes häst heter Saga och sen red hon min andra kompis häst Töfrar :)

Jag var där och tittade bara :p Kände några av dem som var med...

Jag var oxå med, och de va kul, ja va me fö tredje året i rad!!:banana:

Bilder bilder o bilder, lägg ut bilder ! måste få se allt jag inte kunde se just då :love:

Har 2 bilder, men vet inte hur man lägger upp dom på buke:crazy: Ska försöka att få brodern min att hjälpa mig.. vilket inte är så lätt:angel: Ska göra mitt bästa;)

Nasi skrev:
Bilder bilder o bilder, lägg ut bilder ! måste få se allt jag inte kunde se just då :love:

Ja här kommer 2 bilder... inte dom bästa och kvaliten men dom funkar tills någon annan kommer med bilder:idea:

På dom jag tävla mot i passen.

konkurransen.jpg

Och jag och min häst i passen... man ser inte så bra... pappa är ingen vidare på att fotografera:D

pass.jpg

Oj bilderna blev lite stora... hoppas det går bra iaf!
Tack för mig:D

Senast ändrad:

Jag var med för 3e eller 4e året i rad.
Kommer inte riktigt ihåg:D
För att inte ha hunnit träna så mycket innan så är jag hel nöjd.
2a blev vi i Hjortron Ungdom:)

soft mee islandshästar skrev:
Ja här kommer 2 bilder... inte dom bästa och kvaliten men dom funkar tills någon annan kommer med bilder:idea:

På dom jag tävla mot i passen.

konkurransen.jpg

Och jag och min häst i passen... man ser inte så bra... pappa är ingen vidare på att fotografera:D

pass.jpg

Oj bilderna blev lite stora... hoppas det går bra iaf!
Tack för mig:D
Andra bilder funkar inte :/

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
776
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tre personer från Sörmland åtalas för djurplågeri. Det efter att trion utsatt åtta islandshästar för allvarligt lidande, varav en häst...
Svar
0
· Visningar
470
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka